duminică, 24 martie 2013

Otelul II Galati - SCM Petrotub Roman 3-1

                     
            Infrangere cu 3-1 la Galati si am coborat pana pe locul 8 in clasament cu 19 puncte.Din pacate ,pentru noi, galatenii au avut o singura ocazie de a marca in prima repriza si atunci au facut-o prin Tudorie (min 39) care a primit o centrare perfecta si  din 2 metri ,cu latul , a trimis mingea in poarta .Pana la pauza romascanii au avut multe sanse de a marca in special din faze fixe dar nu au reusit sa o faca.

           In debutul reprizei secunde (min49) Romanul primeste o lovitura libera de la aproximativ 20 de metri executata de Popa , mingea loveste zidul   , ajunge la Ciobanu care cu un sut frumos de la marginea careului il invinge pe portarul galatean.  1-1  si jocul romascanilor era unul bun in care isi domina adversarul.Cateva minute mai tarziu o lovitura libera din lateral pentru noi este finalizata cu capul de  Carnariu dar din pacate mingea trece milimetric pe langa bara .Tudorie inscrie golul 2 al galatenilor iar in minutul 76 dupa o patrundere pe partea stanga de atac Gohoreanu inscrie cel de-al 3-lea gol  cu un sut din unghi  .

            A doua infrangere consecutiva a romascanilor si urmeaza un program nu tocmai bun pentru noi deoarece vineri SCM-ul sta si vinerea viitoare merge la SC Bacau care este lidera Seriei I cu 32 de puncte.
       
           Gheorge Poenaru a folosit primul unsprezece :
     
                 Dornescu - Lupusoru , Ghidarcia , Carnariu , Gafita - Vlaicu , Ciobanu , Popa (cpt), Harbuzaru , Patrascu - Abuzatoaie. In repriza secunda au mai intrat Menghia , Tapu , Capraru , Alexandru.

   

Un comentariu:

  1. SALUT !

    Sunt Calin Radulescu... de la www.Botosaneni.ro

    Am vazut ca ai poze de la meciul SCM Petrotub Roman - CSM Kosarom Pascani, unde a arbitrat o brigada din BOTOSANI...

    Am si eu nevoie de niste poze mari cu arbitrii din Botosani, daca mai ai...

    Poti sa-mi dai un contact si iti explic dece imi trebuie

    e-mail meu e: ca_radulescu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere